Quart de Poblet acollirà la Trobada de Ciutats CAI de la Comunitat Valenciana.

Quart de Poblet acollirà la Trobada de Ciutats CAI de la Comunitat Valenciana.
La trobada tindrà lloc els pròxims 25 i 26 de febrer. El seu objectiu és aproximar als assistents al programa Ciutats Amigues de la Infància, promoure el treball en xarxa entre els professionals, i acostar algunes de les eines existents per a dissenyar polítiques públiques que desenvolupen i promoguen els drets de la infància en l’àmbit local: Planes Municipals d’Infància o promoció de la participació infantil.
Aquesta trobada autonòmica va dirigit a persones que estiguen interessades o tinguen responsabilitats en les polítiques municipals dirigides a la infància, com a tècnics i regidors, i professionals que treballen amb infància des del local.
Aquest espai d’aprenentatge, serà possible gràcies al treball coordinat i a la suma d’esforços, d’UNICEF Comitè Español i els quatre municipis reconeguts amb el segell CAI a la Comunitat Valenciana: Alzira, Mislata, Quart de Poblet i Torrent.
Més informació: Infancia@quartdepoblet.org