Nova sessió del CMI de Quart, aportant idees al municipi

El CMI de Quart de Poblet al costat del Fòrum d’Infància i la representació de Esplais i de les xiquetes i xiquets del Centre Obert, han participat en una sessió de treball molt rica en idees i aportacions, on han realitzat propostes i i pensat en accions a desenvolupar com a part del treball participat que s’està realitzant per a l’elaboració del Pla d’Infància, així com per a l’AU2030 i els pressupostos participatius.
Totes les actuacions proposades de xiquetes i xiquets rebran resposta en noves sessions de treball, contemplant-se les actuacions més adequades en cada cas i en les quals xiquetes i xiquets també participaran.
En aquesta sessió de treball han sigut presents Consue Campos, regidora d’Infància i Adolescència i Juan Medina, regidor de Desenvolupament Urbà Sostenible i Transició Ecològica i Canvi Climàtic, que han destacat el valor de les propostes i aportacions, així com el treball realitzat per les xiquetes i xiquets participants en la millora del nostre municipi.
Moltes gràcies a totes per una vesprada tan enriquidora.